četvrtak, 4. listopada 2012.

Trnovec

Trnovec, Trnovec, sađena vulica
po njoj mi se šeče modra fijolica
po njoj mi se šeče modra devojčica
modra devojčica, imenom Barica
- komu me jostavljaš?
- ja tebe jostavljam svojemu pajdašu, Hodalin Jendrašu
koj' te čuval bode dok ja dimo dojdem
zbogom mi ostani, grličica moja
grličica moja, imenom Barica
zbogom mi ostani, imenom Barica
on te čuval bode, on te ljubil bode
dok ja dimo dojdem, ja te ljubil bodem
Đelekovec, Podravina, Hrvatska

"Trnovec je vojnička ljubavna pjesma. Budući vojnik oprašta se od svog doma i svoje drage. Moli svog prijatelja, Hodalin Jendraša, da mu čuva dragu sve dok se jednog dana ne vrati. Trnovec je ulica u Đelekovcu. Hodalin Jendraš umro je 1934. u 68. godini života."  - album "Sneha", Gordana Evačić

Nema komentara :

Objavi komentar