četvrtak, 4. listopada 2012.

Podravina ravna

pokraj vode Drave, ravna Podravina
zemla vodoplavna - nama domovina

nju otava bujna i detela krasi
lasi od koruze i šenice klasi

Podravina ravna s krovimi črlenim
i žotimi plasti - najdraža si meni

                #   #   #

i zlatnemi klasi - najdraža si meni


Dubravko Ivančan
Podravina, Hrvatska

"Ova je pjesma bila glavna tema legendarne dramske serije Gruntovčani (autora Kreše Golika snimljenje 1975. godine). Predivni stihovi pjesnika Dubravka Ivančana uz neponovljivu glazbu Živana Cvitkovića postali su svojevrsna himna Podravine." - album "Sneha", Gordana Evačić

1 komentar :

  1. Zadnja:
    'Podravina ravna, z krovimi črleni
    hiž od divljih plasti, najdraža si meni.' (i ja sam čula ovako kako je napisano prije gore... uglavnom - ako se posluhne malo bolje ovo je tekst kako je na uvodnoj Gruntovčana)

    OdgovoriIzbriši