ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Zove, Maro, zove

zove Maro, zove, zove Maro,
zove, Iva na večerju
hodi Iva, hodi, hodi Iva hodi
k meni na večerju

dišal Vajda z doma, vrezal si je kruha
na četiri dane
prvič puška poči na Dunajskom bregu
beži Iva, beži, Vajda ide dimo

nabom bežal, nabom, sama si me zvala
sama si me zvala i večerju dala

drugoč puška poči pred srednjim oblokom
beži Iva, beži, Vajda ide dimo

nabom bežal, nabom, sama si me zvala
sama si me zvala i večerju dala

tretjič puška poči pred hižnimi vrati
beži, Iva beži, Vajda je več doma

nabom bežal, nabom, makar glavu zgubim
sama si me zvala i večerju dala

Vajda v hižu stane, Maru v glavu streli
- to ti bodi, Maro koga si ljubila

puškicu je složil, na stol ju naložil
na stol ju naložil, sam je vu se sprožil


Međimurje, Hrvatska

Nema komentara :

Objavi komentar