petak, 26. listopada 2012.

Dolinom se šetala

dolinom se šetala djevojčica mlada
sitno cveče birala, plakala od jada

nemoj mi se plakati, devojčice mlada
kak se ne bi plakala kad sam puna jada

imala sam dragoga, još me srce boli
a sad čujem žalosno da on drugu voli

čemeran je život moj na ovome svijetu
kad ja moram umreti u najljepšem cvetu

vesel'te se mlađani pokraj čaše vina
jer taj život ne traje hiljadu godina

kad to začul pastir mlad, pasti svoje stado
on veselo zapjeva ovu pjesmu malu


Međimurje, Hrvatska
Ovu verziju dobro poznate tradicijske pjesme izvodi diva hrvatske etno-glazbe, teta Liza, tj. Elizabeta Toplek iz Donje Dubrave. Izvedba se može čuti u dokumentarnom filmu redatelja Branka Ištvančića. Pjesma je u jednom trenutku "prekrivena" govorom. Ovdje možete pročitati tekst u cijelosti.

1 komentar :

  1. Radujte se mlađani, pokraj cure mlade
    Jer u mome životu, nema više nade

    OdgovoriIzbriši