petak, 28. rujna 2012.

Rajranje (Ptica sidi na topoli)

tri ribari ribe lovu...
raj raj raj raj raj rum...  ribe lovu
jur su jednu ulovili...
raj raj raj raj raj rum... ulovili
na sred su ju rasporili...
raj raj raj raj raj rum...rasporili

ptica sidi na topoli
povi mi mila ča te boli
glava boli, srce tuži
kad mi moj mili drugu ljubi

va njoj našli diesnu ruku
na ruki bil zlati prstanj
na prstanju dragi kamen
pod kamenom trava rastla

kad je mila pave pasla
raj raj raj raj raj rum... pave pasla
pavi su se razlietili
raj raj raj raj raj rum... razlietili
lipo perje pogubili
raj raj raj raj raj rum... pogubili

drugu ljubi simo tamo
a mene neće jutro rano
drugu ljubi na komini
a mene neće na blazini

mila je je pobirala
svim junakom podavala
još milomu j' najveć dala
zbog toga se j' bitka stala


Gradišće, Austrija

Nema komentara :

Objavi komentar