srijeda, 26. rujna 2012.

Zelena naranča

izišla je, izišla je, zelena naranča
iza mira, iza mira od bijeloga grada
trga mi je, trga mi je Mare, lijepa Mare

prvu Mare, prvu Mare ku je otrgala
tu mi šalje, tu mi šalje gradu Dubrovniku
a njoj grade, a njoj grade od zlata jabuku

drugu Mare, drugu Mare ku je otrgala
nju mi šalje, nju mi šalje duždu od Mletaka
a njoj dužde, a njoj dužde od zlata galiju

treću Mare, treću Mare ku ju je otrgala
nju mi šalje, nju mi šalje gradu Carigradu
a njoj grade, a njoj grade konja i deliju

znade grade, znade grade što je za djevojku
                           ...
na tom mu je, na tom mu je Mare zahvalila
"Hvala tebi, hvala tebi, grade Dubrovniče
hvala tebi, hvala tebi - na jabuci zlatnoj!"


Dubrovnik, Dalmacija, Hrvatska

Nema komentara :

Objavi komentar