nedjelja, 30. rujna 2012.

Poveč, golub

- poveč, golub, kaj si mi vu togi
morti tebe štera druga ljubi?
- dva dni je kaj mene
srce boli za tebe.

- tebi mama drugu ponujaju
a za našu ljubav pak ne znaju
- ti poviem da ti smiem
dojti zvečer malo siem

- ja znam kaj ti bode leži samo
naj poslušat svoju staru mamu
ljubim te, grlim te
sam naj zabit za mene

- vie pa golub, zbogom mi ostani
da te ljubim, to si poveč mami
nikoga drugoga
samo tebe jednoga


Međimurje, Hrvatska


Nerado činim "ispravke" u tekstovima jer to nema smisla, tj. nije potrebno. Kako kaže Dunja Knebl - nema ispravnih tekstova i nema pravila. Originalni tekst, zasad, nisam pronašao. U tekstu postoji jedna nelogičnost. Pretpostavljam da umjesto infinitiva dojti stoji imperativ dojdi, posebno u kombinaciji s prilogom ovdje (siem). No, to je samo pretpostavka. Može biti da je baš obrnuto. Kao i kod većine pjesama i ova ima više inačica. Jedna od tih inačica jest njihov "razgovor" dok se to u ovoj verziji gotovo gubi i nejasno je da li on odgovara na njena pitanja ili ne.

Nema komentara :

Objavi komentar