ponedjeljak, 9. rujna 2013.

Prispilo je vrime moje turobnosti

prispilo je vrime moje turobnosti
va kom ću tužiti va dne ino v noći
ter sad si ja tužim kot ptica papuga
ar me je dosegla prevelika tuga

ar mi je povidal lip tulipan plavi
da će me ostavit taj moj mili dragi
i mi je povidal pelinak zeleni
da će me ostavit moj klinčac ljubljeni

- odhajaš od mene lipši od sunačca
s tobom ću poslati pol moga srdačca
ako projdeš, mili, čez oni kraj svita
još te neću zabit za mojega žitka

- volila b' se roža va grob položiti
nego s' tebe, klinčac, kada pozabiti
ar znaš da b' ja, roža, va tugi živila
da bi te miloga ziz srdca 'zpustila

- ne zabi se ni ti s mene, klinčac gusti
neg me nosi vsakdar va tom tvojem srdci


Frakanava / Frankenau / Frankó, Gradišće, Austrija

Nema komentara :

Objavi komentar