nedjelja, 8. rujna 2013.

Črna zemlja neorana

črna zemlja neorana
majka moja zakopana

iz ke neće nikad prijti
da ću prvlje ja umriti

moje majke sladka usta
v črnoj zemlji zamuknula

moje majke mile oči
v črnoj zemlji pozažmale

moje majke črni vlasi
v črnoj zemlji raztrešeni

moje majke lipo lice
črnom zemljom zapljuskano

moje majke drago telo
v črnoj zemlji povaljeno

moje majke tanke ruke
v črnoj zemlji preklopljene

moje majke bele noge
v črnoj zemlje položene

otvori se črna zemlja
sprogovori mati naša

ter pogledaj žitka naša
kako smo mi sirotice

od vsih ljudij zapušćene
zloj maćehi v ruke dane

z luga nam je kruha zpekla
s gnojnicom ga zamisila

s peskom nam ga e zasolila
a na dimu zadimila

s prnjicum nas zaodila
z čripca nam je jist davala

s trnjem stelju nastirala
koprivami pokrivala

otvori se črna zemlja
sprogovori mati naša
ter pomiluj ditcu svoju

- lipe moje sirotice
kot va vrtlaci rožice

milom Bogu se molite
tu nevolju podnosite

dok vas božja milost najde
božje sunce vas obajde

zato božje sunce sviti
da sirotice ukripi


Cilindol / Zillingtal / Völgyfalva, Gradišće, Austrija

Nema komentara :

Objavi komentar